+420 604 617 279 (po-pá 9-18 hod)
+420 221 596 466 (po-pá 9-18 hod)
cms

Doprava - přehled možností

Existuje několik možností, jak po nákupu převzít své zboží. Vyberte si tu, která Vám nejvíce vyhovuje.

  • Osobní odběr

Pokud máte rádi osobní jednání, rádi Vás uvítáme na naší prodejně v Praze 2.

  • Zásilková společnost GLS (General Logistics Systems) 

Společnost GLS Vám doručí zboží až domů během pracovního týdne. Doporučujeme využít při dopravě běžných a křehkých zásilek.

  • Zásilková společnost TOPTRANS  

Společnost TOPTRANS Vám standardně doručí zboží až domů během pracovního týdne. Tuto možnost využíváme pro nadměrné, těžké a paletové zásilky. Za příplatek je možno objednat doručení zásilky v sobotu (do 13.00 hodin, dle podmínek Toptransu), případně výnos těžké zásilky do patra (dle služby "TOP - COMFORT" nebo „TOP - COMFORT Plus“).

Standardní dodání zásilek znamená, že řidič zboží předá a vyloží za první zamykatelné dveře (branku). Součástí standardního doručení není dodání do bytu. Řidič běžně jezdí sám, pro případ těžkých a objemnějších zásilek a výnos do bytu/kanceláře je proto nutno přiobjednat výnos, pokud zákazník tuto službu požaduje.
Při všech variantách dopravy můžete být při převzetí zboží požádáni o předložení průkazu totožnosti.

Platba - přehled možností

Našim zákazníkům nabízíme několik možností, jak uhradit nákup u nás provedený. Vyberte si tu, která nejvíce vyhovuje právě Vám. U zboží vyráběného na zakázku nebo u objednávek většího rozsahu můžeme dle našich obchodních podmínek požádat o zálohu.

  • V hotovosti nebo platební kartou přímo na prodejně

Zboží zaplatíte v hotovosti nebo Vaší platební kartou přímo na naší prodejně. Akceptujeme karty s označením Visa, Electron, MasterCard nebo Maestro. Pro Vaši bezpečnost a ochranu můžete být při platbě požádáni o předložení průkazu totožnosti.

  • Platební kartou online při objednání

Zboží zaplatíte Vaší platební kartou online na konci objednávky. Akceptujeme karty s označením Visa, Electron, MasterCard nebo Maestro. 

  • Dobírkou

Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese. U zboží, vyrobeného na zakázku pro konkrétního zákazníka, vyžadujeme zálohu, z tohoto důvodu může být u takového zboží dobírka jen ve výši zbývající částky, nikdy 100%.

  • Platba předem - proforma

Pro rychlé vyřízení Vaší objednávky nabízíme možnost platby předem na účet: 107-718070227/0100 (v Kč) nebo na účet IBAN CZ17 0100 0001 0713 9267 0277, SWIFT KOMB CZ PP (v EUR) (v Kč) nebo na účet IBAN CZ17 0100 0001 0713 9267 0277, SWIFT KOMB CZ PP (v EUR)

    • Po odeslání objednávky Vám obratem zašleme údaje pro provedení platby (číslo účtu, variabilní symbol a částku).
    • Platba pomocí QR kódu Vám usnadní vyplnění platebního příkazu v mobilní bankovní aplikaci. Už nebudete muset složitě přepisovat číslo účtu, variabilní symbol a další údaje, když budete chtít zaplatit svou objednávku. Stačí vyfotit QR kód chytrým telefonem a platební příkaz v bankovní aplikaci se vyplní automaticky. O průběhu vyřizování objednávky Vás budeme informovat na Vaši emailovou adresu.

 

  • Tax free shopping

Jestliže zakoupené zboží vyvážíte do země mimo Evropskou unii, máte nárok na vrácení DPH a to již na letišti nebo na libovolné pobočce společnosti Global Blue.

Co pro to musíte udělat?

    • Nakoupit nad 2000 Kč včetně DPH.
    • Do 3 měsíců zboží vyvézt.
    • Předložit pas celníkům EU a nechat si potvrdit formulář Tax free společnosti Global Blue.
    • Nejpozději do 5 měsíců od nákupu vyhledat pobočku společnosti Global Blue (www.global-blue.com).
    • Předložit nakoupené zboží, potvrzený Tax free formulář a nákupní doklad.
    • Převzít svoje peníze za zaplacené DPH.